Skip to Content

Робоче місце "Помічник продажів"

“Помічник продажів” допомагає вирішити таку проблему бізнесу, як впорядкованість при здійсненні продажу.
17 листопада 2025 р. від
Робоче місце "Помічник продажів"
One Service Consulting, Лізавета Попович

Робоче місце призначене для оперативного вирішення менеджером з продажів наступних завдань: 

  • реєстрації нових клієнтів з визначенням для них умов продажу;

  • ідентифікації раніше зареєстрованих клієнтів (перегляд історії продажів, досьє, заборгованості, умов продажу).

  • оформлення та друку пакету документів при гуртових і роздрібній продажах.

Отже, “Помічник продажів” допомагає вирішити таку проблему бізнесу, як впорядкованість при здійсненні продажу. При цьому, підказуючи менеджеру, які дані в системі відсутні, щоб їх дозаповнити при наступному контакті з клієнтом. А також накопичена інформація по клієнту одразу під рукою, що дає можливість себе гарно зарекомендувати, адже ми одразу можемо спілкуватись з клієнтом по його актуальних замовленнях чи заборгованостях. 

Ще однією важливою перевагою є те , що організація стає більш незалежна від людини, бо процес “швидкого” продажу впорядкований за допомогою “Помічника продажів”.

Дане робоче місце не є новим функціоналом. “Помічник продажів” можна знайти в підсистемі продажі - Розділ Основне:

pomichnyk-prodazhiv-1


Однак, були добавлені нові функціональні можливості, що спрямовані на покращення зручності роботи з даним робочим місцем:

  • Виведення інформації про клієнта (досьє партнера) (Мал.1)

При виборі клієнта в помічнику продажів виводиться інформація про клієнта в скороченому вигляді: список замовлень, сума заборгованості клієнта, сума простроченої заборгованості, телефон, електронна пошта. Більш детальну інформацію про клієнта можна отримати, сформувавши звіт Досьє партнера.

 pomichnyk-prodazhiv-3

Мал.1 Досьє клієнта

  • створення заявок на повернення товарів від клієнта (Мал.2)

Формування заявок на повернення товарів включається прапорцем Створювати заявку на повернення у формі Настройка помічника продажів, якщо обраний один з варіантів оформлення продажу: Замовлення або Замовлення + Реалізація.

pomichnyk-prodazhiv-2

Мал.2 Налаштування створення заявки на повернення товарів

  • швидке заповнення товарів за сегментом номенклатури (Мал.3) 

Табличну частину Товари можна заповнити всією доступною для продажу клієнту номенклатурою за сегментом номенклатури (не більше 300 позицій товарів), вказаним в оферті з клієнтом. Для заповнення списку товарів за сегментом номенклатури необхідно встановити прапорець Передзаповнювати список товарів у формі Настройка.

Заповнення номенклатури за сегментом виконується автоматично при виборі оферти, в якій зазначено сегмент номенклатури. 

pomichnyk-prodazhiv-4

Мал. 3 Налаштування швидкого заповнення товарів за сегментом номенклатури

  • оформлення та друк пакету документів при гуртових і роздрібних продажах (Мал.4)

Помічник продажів можна налаштувати таким чином, що при формуванні документів продажу, одразу буде здійснюватись друк необхідних вказаних документів на принтер, що дає можливість значно скоротити швидкість роботи з документами. 

Мал. 4 Оформлення та друку пакету документів при гуртових і роздрібній продажах

Як було сказано, даний інструмент дуже корисний, а з новими функціями він ще зручніший, ніж у попередніх версіях. Тому, впевнені, наша стаття допоможе вам відкрити цей зручний функціонал і успішно його використовувати в роботі.

Автоматизація HR та зарплати з BAS ERP: мінімізуйте ризики та економте час
Дізнайтеся, як BAS ERP автоматизує розрахунок зарплати та кадровий облік. Ми покажемо, як точність, швидкість та відповідність законодавству дозволять вам мінімізувати ризики, заощадити час та зосередитися на розвитку бізнесу.