Skip to Content

Вітаємо на форумі BAS!

Ця спільнота призначена для користувачів професіоналів та ентузіастів BAS. Діліться та обговорюйте актуальні задачі та питання, створіть свій професійний профіль і ставайте кращими разом з нами. 

Зареєструйтесь

Це запитання позначене
1 Відповісти
30 Переглядів

Доброго дня. Яким документом в в BAS ERP 2.5 потрібно вносити початкові залишки за розрахунками з працівниками?

Аватар
Відмінити

Доброго дня.

Зареєструвати в системі заборгованість по зарплаті Ви можете за допомогою документа Початкова заборгованість по зарплаті. Його зможете знайти в розділі Зарплата - Див. також - Початкова заборгованість по зарплаті.  Цим документом з від'ємним значенням також реєструється заборгованість працівника перед організацією. 

 

За допомогою кнопки Створити переходите в новий документ і заповнюєте наступні реквізити:

  • місяць;
  • організація;

Натиснувши кнопку Додати створюєте стрічку, для внесення даних по кожному працівнику (Співробітник, Підрозділ, Група обліку нарахувань, Сума).




Проте, цим документом реєструється заборгованість лише в підсистемі "Зарплата", тобто така заборгованість впливає лише на формування відомостей виплати та на звіти підсистеми. А для відображення заборгованості в бухгалтерському обліку (сальдо рахунку 66) потрібно використати документ Операція (регламентований облік) (розділ Регламентований облік - Бухгалтерський та податковий облік).


Нижче наведено приклад заповнення даних документу Операція (регламентований облік):


Залишки заборгованості або передплати за податками і внесками можна внести окремими документами, які Ви зможете знайти в розділі Зарплата - Податки і внески:


  1. Операція обліку ПДФО (Приклад заповнення)



  2. Операція обліку внесків (Приклад заповнення)

Аватар
Відмінити